23 November 2025
14.00u -
17.00u
Op 23 november trekken we de wandelschoenen aan voor een frisse wandeling rond Domein Kiewit!
We starten om 14 uur op de binnenkoer van het domein (aan de dierenstallen) met een inleiding door fractieleider Derya Erdogan. Nadien stappen we in groep de wandellus van 4 kilometer af. Afsluiten doen we een drankje bij Koe-Vert. Het eerste drankje (of soepje) is op onze kosten! Laat onderaan even weten of je komt, dan kunnen we alvast een stoel voor jou reserveren! Tot dan?
PS: Oh ja, ben je lid sinds 01/2025? Dan maken we graag vanaf 13.30 uur al even kennis tijdens een apart moment voor nieuwe leden. Je kan je daarvoor hier inschrijven.